Aanpassing Midden Nederland BMX Wintercup 2022

Beste fietscrossleden, ouders en verzorgers,

Naar aanleiding van de persconferentie van vrijdag 14 januari kan de Midden Nederland Wintercup helaas niet gaan starten op 22 januari.

Ons doel is om de Midden Nederland Wintercup wel door te laten gaan maar in dit geval dus te verschuiven.

Voor nu hebben we een startdatum van 05 februari,

Wel onder voorbehoud wat de volgende persconferentie ons gaat brengen. We zullen u op de hoogte houden.

Omdat de wedstrijden zijn verschoven verlengen we ook het inschrijfmoment, inschrijven is nog mogelijk tot vrijdag 28 januari 2022.

Ben je je vergeten op te geven of denk je het lijkt me toch leuk om mee te doen inschrijven kan dus nog.

Deze wedstrijden zijn laagdrempelig en dus erg leuk/goed voor alle nieuwe leden om meer ervaring op te doen en te proeven van de sfeer tijdens de wedstrijden, mocht je nog twijfelen en heb je liever wat extra informatie dan kun je gewoon je vragen mailen (mailto:fietscross.ncc@gmail.com), we zullen de vragen dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Meer informatie via het bestand in onderstaande link (https://www.nccnijkerk.nl/nw-31541-8-3977034-58041/downloads/mnc2022_5feb.pdf).

Met vriendelijke groet,

NCC Nijkerk